Het team

​​​​​​
 

Het team van onze school bestaat uit gemotiveerde en professionele leerkrachten. Zij benaderen leerlingen positief en werken vanuit vertrouwen. Naast groepsleerkrachten hebben we ook vakdocenten voor gymnastiek en een vakdocent muziek. Een aantal van onze leerkrachten is near-native speaker.


Directie ​
Directeur: Marline Gijzel-Schaapherder
Locatie coördinator: Susan Donker 
 
Groepsverdeling met leerkrachten

Groep 1-2 Red

Stanny Kocken (ma-di-wo), Rita Schimmel (do-vr)

Groep: 1-2 Yellow

Monique Smeur (ma-di-woe-vrij),Michèle Vulling (do)                   

Groep 1-2 Blue

Aninka Hartman (di-woe-do-vrij), Michèle Vulling (ma)

​Groep 1-2 Green

Tim van der Voort (ma-di), Annemarie Belger (woe-do-vrij)  

Groep 3A

Hetty van Schalkwijk (ma-di-woe), Alice Peek (do-vrij) 

Groep 3B

Marjolein Jansen van Doorn

Groep 4A

Jacqueline Koppel (ma-di och-woe-do-vrij), Alice Peek (di. mid)  

Groep 4B 

Kirsten Bruins (ma-di), Anne Steenbeek (woe-do-vrij) 

Groep 5A

Chantal Bentvelsen (ma-di-woe), Gerda Kooij (do-vrij) 

Groep 5B

Jessi Attenborough

Groep 6A 

Annika Berkhof (di-woe-do-vrij), Anne Steenbeek (ma)

Groep 6B

Ashley Grimme

Groep 7A

Jacky van Bekhoven (ma-di-woe), Tim van der Voort (do-vrij) 

Groep 7B

Karin van der Heijden (ma - woe), Jacky van Bekhoven (do-vrij) 

Groep 8A

Lennart Markenstein (ma-woe-do-vrij), Gerda Kooij (di) 

Groep 8B

Femke Vos (ma-di-woe), Susan Donker (do-vrij) 

Topklas​ 

Marleen Buitendijk (vrij)

Vakleerkracht muziek en Engels 

​​​Mirjam Koster (di-woe-do) 

Intern begeleider en leespaleis 

Diny Koelewijn (ma-woe-do-vrij) 

Begeleiding leerlingen

Ria van den Brink (ma- di- vrij)

Alice Peek (ma- di och) 

Coördinator Leerlingzaken                                                  

Ellen Ze

mmelink 

ht

​Marleen Buitendijk (ma)
Robert Berkenbosch (di- vrij) 
Hans Snoek (vrij) 

Onderwijsassistent / administratief medewerkster

Brenda van Wees (di-woe)                                                               

Conciërge

Rob Rietdijk (ma-vrij)